Fans

Titta vilken söt kommentar jag fick "This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck." Helt sjukt att folk från andra länder läser min blogg! Och det coolaste av allt, att dom hittar den, how do they do it liksom?

Jag sitter och väntar på att mamma ska vakna nu, vädret suger så jag har inte så stor lust att åka skridskor idag... Skulle kunna sitta hemma och bara se på film, fixa Thailandbilderna och så. Japp, jag får föreslå det.
Juste det är redan fredag!! Var det inte tisdag nyss? Bara 2 dagar kvar av ledigheten sen upp tidigt och shit... Men jag får ju umgås med dom bästa iallafall :*

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0