Bim Marielle Wedberg

Var inne på bilddagboken för ett tag sedan och kollade tillbaka på gamla bilder från 2009  (mest på mig då). Jag tycker inte att jag ser likadan ut eller nånting överhuvudtaget haha, men ni kan väl se för er själva:

                    
                     Med denna kom jag tvåa i en fototävling på BDB. Det var så tufft att få ungefär 20-30 nya kommentarer så fort man loggade in! Och alla skickade vänförfrågan hihi. Jag vann en bilddagboken-tshirt, ett nyckelband och två biobiljetter tror jag det var. Vinnaren vann en digitalkamera. På bilden ser ni Faluns gator och Alice Linder Lindberg.
 
                                                                   
                                                                    En bild på mig när jag fyllde 16 år. Ojojojojoj.
                     
                      Sommaren 2009 tror jag
                                                                
                                                                  ...
                        
                        Alice och jag på skolavslutningen i åttan!


Kommentarer
Postat av: bina

fiiin <3

2011-03-12 @ 11:14:34
Postat av: bim

haha tack! <3

2011-03-12 @ 11:15:08
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0