All you got to do is watch me, look what I can do with my feet

Vaknade vid nio idag ungefär. Av att solen sken in genom mina persienner... Raaaakt i ögonen. Kunde inte somna om så jag slog på teven en stund och sen gick jag ner och åt lite frukost.
Idag ska jag, Elin, Sandra och Sabina chilla lite. Dom har fotoläxa så dom tänkte ta lite bilder på känslor, som deras tema är. Och nu kom jag på att jag har också har en fotouppgift, med tema bildserie. Så det är väl bara att ta med kameran och se om det blir något till läxan. Har inte fotat på hur länge som helst, pappa hade den senast när han skulle ta kort på bilar... Då är det inte bra, haha. Om farsan fotar mer än vad du gör...

Nu ska jag kolla på Heroes och njuta av att jag kan ha öppet fönster utan att frysa arslet av mig, wiho!

Nej jag har inga bilder, en till anledning till att ta med mig kameran idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0