28:e mars 2011

Jättejättenödvändig dag idag!!! Not... Hahahaha. Först på webbdesignen trodde vi att vi skulle få en ny lärare och sådär idag, men nej han kommer inte förens på onsdag säger Pär när vi kommer dit... Kulkul. Jag och Sandra spelade lite Bloons och sen stack hon iväg, och jag väntade på Elin.
Sen skulle jag, Elin, Micke och Rickard till studion men Elin hade glömt sitt kamerabatteri hemma den nöten. Men hon ringde sin papi som hämtade det och kom till skolan med det. Sedan kom Björn och var med inne i studion också. Jag lånade mammas snygga mask till Elins fotouppgift som är Maskerad. Jag och Björn var lite modeller, men mest jag. Blev nog en del snygga bilder eller, Elin?
Sen tog jag pussbilder på Elin och Rickard, hihi så söta såååå!
Och sen skulle Micke kolla vad det blev för mat och då stod det "Martin Litens fotolektion MP2 inställda idag måndag" man ba jaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Så jag köpte med mig en kycklingsallad med fetaost från Ica, gick hem kollade på Heroes och nu ska jag äta en apelsin och kolla på Heroes (andra säsongen nu!). Sen ska jag baka tårta och göra lite Samhällskunskap och säkert något mer. 

                         
                          Mycket snyggare IRL, men här ser ni lite hur den ser ut. Väntar på bilder Elin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0