25+ i solen, om inte mer?

Sitter på mitt rum med öppet fönster och jag och Zorro solar. Kasper och pappa hyrde film igår, dom köpte varsin Ben&Jerry's också.. Och jag var lite naughty och tog lite själv, ajabaja! Men jag orkade inte allt så Zorro leker diskmaskin nu och jag har ont i magen, haha.
Nu ska jag sola lite mer, lyssna på musik, måla naglarna och sen 16.30 ska jag på ett Schlagerpass på Friskis med Sabina (och co?). Haha, kan bli kul!
Det ska bli jättefint och soligt imorgon också, iih!

                                            
                                     Ser nog lite roligt ut med två fötter som hänger ut från fönstret och en kissemiss, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0