20.27

Hejsanhejsan. Passet gick bra trots huvudvärk och extrem trötthet. Jag tror att jag gäspade runt 10 ggr under hela passet, och jag brukar inte gäspa alls...
Imorgon ska jag och Sabina ta hål i öronen!! Nu förstörde jag hennes lilla hemlis också.. Sorri bejb :*. Vi ska tre stycken, jag ska ha två i det vänstra och ett i det högra - Sabina tvärtom. Men det är inte förens vid tolv vi ska ta, och jag slutar vid elva så jag och mor ska åka och kolla på lite födelsedagspresenter till henne hehe. Vi ska till Gruvan och kolla på någon ring hon hade hittat där, och då tänkte jag följa med - jag kanske hittar någon till mig själv liksom?
Och senare på kvällen är det Harry Potter maraton del 1 @ Sabina! Och på lördagen blir det krogeeen med Sara! Och på söndag ska vi fyra mami (hon fyller egentligen på lördag men är borta hela dagen)!

Nu ska jag fixa mig för kvällen och krypa ner i sängen och försöka att somna tidigt. Tror det kommer funka idag för jag är redan astrött :)).

Kommentarer
Postat av: bina

Det är lugnt, du skrev ju redan förra veckan att vi skulle ta hål imorgon. ;) men jag tror inte att de som läser min läser din blogg också, vissa kanske, men antagligen inte alla

2011-03-31 @ 21:35:17
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0