17 + i solen!

Idag är det Internationella kvinnodagen, och igår på Friskis sa dom att det bara skulle vara manliga ledare då. Borde det inte vara tvärtom? Men så då vet jag inte riktigt om jag ska gå eller ej, eftersom att det är så roligt på Erikas pass, som inte ens ska vara idag då. Men vi får se hur jag gööööör.
Det är också Fettisdagen idag! Men jag äter inte semlor, är inte ens sugen - usch. Och varken mami eller papi är hemma så då är det ingen som köper hem hehe.

Idag hade vi mum = skickade roliga bilder till varandra och skrattade. Sen på samhällskunskapen skulle min grupp redovisa, men vi hade inget papper (slarvandré var i farten) så vi gört på torsdag istället. Och på idrotten hade vi något frisbeetjohejsan, men svettig blev jag! Så då har jag ju tränat lite idag! Men när vi körde 'match' så råkade en kille i min klass ha av 2½ av mina naglar.. dom längsta :( haha. Nu är den högra handen jätteful och har fula korta naglar... Får väl fila ner allihopa så det ser normalt ut.

17 + i solen och allting smälter!! VÅÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0