Yesterday

Igår blev det en trevlig och svetti dag och kväll! Först solade jag ju med Sara, sen kom jag hem, mamma hade precis gjort klart lunchen så den åt vi ute i solen (höll på att dö) och sen fick jag äntligen hoppa in i duschen!! Har nog aldrig varit så skönt att duscha förrut... Kände mig så äcklig och smutsig (första brännan brukar ju alltid bara se smutsig ut, men nu ser den bra ut). Sen smorde jag in mig med jordgubbs bodybutter så jag blev len som en babystjärt överallt.
Cyklade sedan ner till stan och gick till Ica och mötte Sandra. Det var inte så mycket folk vid scenen då så vi gick runt och kollade på karussellerna och stånden. Sen blev det för varmt så vi satte oss i gräset i skuggan vid kyrkan. Sen blev klockan sex och vi ställde oss vid scenen, och en liten stund efter det kom Elin.
Vid sju börjar Ramsells spela så länge som det går, ca 40 minuter. Men sen börjar artiserna sjunga och det blir mer ös och mer tjejskrik haha. Martin Stenmarck, Christian Walz och Danny var snyggast, lätt! Men bäst röst hade Loreen och Ulrik Munther, shitpomfritt...
Vid halv tio var det slut och vi drog till karusellerna där Sabina och co var. Sandra och Sabina åkte lite karuseller medan jag och Linn som inte alls gillar karuseller vaktade väskorna istället, hehe. Sen gick vi runt och kollade läget lite och vid halv tolv cyklade jag hem och somnade väl kvart över tolv fast jag inte ens var trött, väldigt bra gjort av mig tycker jag!

Nu ska jag fixa lite bilder från igår och sen ska jag nog ut och steka om jag orkar. Ikväll kör vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0