We don't sleep when the sun goes down, we don't waste no precious time

Igår blev det en trevlig och mysig kväll! Gänget + Sara (haha förlåt Sara att du inte är med i gänget...) satt i Kålgårn och grillade, eller iallafall jag, Elin och Sabina. Dom åt korv med bröd och jag hade med mig två fläskkotletter (gourmet ska det va!). Det var lite molnigt igår fast ändå ganska varmt i luften, men koftan åkte ändå på.
Sen vid tjugo över sju drog vi in till stan för jag och Elin ville se Carolina som sjöng Kentlåtar, sjukt bra röst hade hon! Dock var det lite för jazzigt för att vara Kent...
Sen gick vi runt och kollade lite vid karusellerna, inne i stan och grejer. Medan de andra åkte karusell så fick jag vara väskvaktare hehe. Usch gillar inte karuseller alls....
Sen gick vi till Kristineparken och Sara och Sabina hittade två platshattar, men Sabina ville inte ha sin så jag fick den. Jag och Sara var väldigt snygga i dom måste jag säga! Och det kom fram en random till oss och bah "Okej, ni får inte hata mig nu men jag måste säga det här. Fyfan vilka snygga hattar!!", man bah "haha?".
Sen flöt kvällen på, inget speciellt hände. Man träffade/såg folk man kände igen och lite sådär. Sen blev klockan tråkigt och jag cyklade hem och de andra tog bussen hem.
Kollade aldrig på klockan igår kändes det som så jag har ingen aning om när jag kom hem eller när jag somnade haha.

Tog inte så många  bilder från igår men här kommer ett par iallafall:
           
           
           
                            
                              Snyggsara och snygghatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0