Vika

15.09 åkte bussen från stan till Vika, den plockade upp Sabina (nämen???) OOOCH Elin (whatta??) och sen åkte vi till Sandras place där vi blev bjudna på pannkakor (dock fuskpannkakor, förlåt att jag avslöjade det Sandra...) med blåbär+vaniljglass, grädde, sylt och socker. Jag åt både av glassen och sylten, och av pannkakorna förstås. Men det känns som om detta kommer att bli en riktig onyttig vecka så jag orkade inte bry mig så mycket idag. :)
Vi gick en promenad med hennes hundar och en galen fyrhjulningskille åkte fram och tillbaka vid oss typ sådär 2498 gånger, fort körde han å - för fort.
Och senare när vi drog hem var det jättefint, soligt och varmt så det var så fiint och så somriiiigt! Jag och Elin gick av vid Lasarettet och gick ner till stan sen, det var asskönt och asfint där med - sommar!!

And now I'm sitting at home, eating popcorn and looking at Family Guy. Och imorgon klockan elva åker jag med Sabina till Borlänge som ska göra en liten (näe, inte så liten heller) grej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0