Tropisk hetta

När Sabina kom med bussen sprang vi båda in på Ica och ställde oss vid kyldisken och mejerihyllorna och kylde av oss, haha. Men bussarna har inte ac och jag stod mitt i solen och väntade i ca en kvart (höll på att dö), så då måste man kyla av sig lite.
Vi gick runt på stan och jag fick med mig en ring från Gina Tricot (bilden) och ett vanligt svart linne från H&M. Sen gick vi till Hemköp för Sabina skulle handla lite proviant till hemmet, och då köpte vi varsina naturgodispåsar också. Sen gick vi och satte oss i 'parken' där man ser alla bussarna typ, vet inte vad den heter? Och sen blev klockan tre och Sabina drog hem och so did I.
Nu äter jag lite nöttej och väntar på att klockan ska bli halv sex, då äre Erika P-dags!!

           
            Ring, Gina Tricot 80:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0