Tropical heat...

Vaknade åtta och kunde inte somna om... Men låg kvar till halv nio då jag gick ner och åt frulle! Sen upp och byte om till bikini och precis när jag skulle gå ut så kom städarna. Ingen i familjen visste om dom skulle komma idag eller inte, men det skulle dom visst.
Och jag ville inte vara ivägen så jag låg ute hela tiden dom var inne, vilket var typ två timmar. Rumpan fick lite färg iallafall! Dock låg trosorna snett så brännan blev sne, haha fail :(.
Nu håller jag på att packar lite smått och gott till P&L. Åker bara med Sara dit idag eftersom att Sabina inte mår så bra, hennes svanskota säger ajaj... Stackare, krya på dig darling!!

Kommer inte bli så mycket blogging framöver, men jag sover hemma några dagar så lite ska jag väl hinna med ändå. Har med mig min gamla blåa lilla digitalkamera som jag tänkte knäppa lite bilder med! Kommer säkert bli en och annan mobilbild å. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0