Tisdag 7:e juni 2011

Igår var det ju våran nationaldag så till middag åt vi fläskkotlett och fäskpotatis (!!), kändes väldigt fint för att vara en måndag men vad gör man inte?
Inatt hade många tydligen svårt att somna, just like me. Och jag brukar aldrig ha problem med det, vridasigvridasigvridasigochsenZzzZzz. Men inte igår icke. Först hade jag bytt lakan och allt så jag tyckte det skulle bli så skönt att sova i det. Men sen blev täcket aaaasstort och drygt, samma med kudden... Vaknade tjugo över fyra av att det kändes som om jag sov bara med kuddar haha. Och där blev jag aspigg så jag slängde ner täcket på golvet och gick in till garderoben och hämtade ett annat täcke. Somnade väl vid 5 nånstans där... Sen vaknade jag 6,7 och sen tio över åtta och då gick jag upp (klockan skulle ändå ringa tjugo över åtte).
Cyklade till skolan och kom lite tidigt så jag satt och väntade på Sabina som kom med bussen. Sen hade vi sam och våran lärare har inte varit där på hur länge som helst, och innan han 'försvann' sa han åt oss att göra 39 (!!!) frågor. Och idag säger han att dom ska vara inne imorgon annars får man typ IG. Och enligt honom är frågorna såååå lätta såååå! Jamen det är klart att DU tycker det.... Fakking pajas. :(
Sen på lunchen städade jag, Sandra och Sabina ur våra skåp så att vi slapp göra det imorgon - imorgon ledig!! Och på torsdag är det brännbollstuernring för oss och mediaettorna, you're going dooooown! Så jag säger som Sandra, jag har i stort sett sommarlov nu - awesome!

Nu har jag tråkiiigt och väntar på att klockan ska bli två för då ska jag ner på stan en sväng med Sabinus, måste checka läget lite där nere nu känner jag. Har inte varit där på sjuuuuukt länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0