Sunday, bloody sunday

Hejsan hoppsan lillebloggen!
Kom hem från stan för en stund sen, papi ville ha hjälp med att hänga tvätten och så snäll som jag är så hjälpte jag såklart honom.
Nere på stan mötte jag upp Elin och vi gick till My Sushi och åt sushi (nähä?), nomnomnom. Och när vi satt där hann det både bli jättefint och soligt och molnigt och jättekallt. Vi satt där ett bra tag tror jag och bara pratade, vi har ju inte setts sen i torsdags! Jag vill träffa i alla gänget snart...
Sen gick vi till Hemköp och köpte gotti, jag köpte naturgodis och Elin köpte små yoghurtar, haha sweeeeet. Och sen gick vi runt lite på stan och kollade lite, letade efter en 'lös bh' eller vad man ska säga, till Elin. Men hittade ingen bra... Så ingen hittade nånting, eller jo det gjorde vi ju men inget som fick följa med hem.
Kasper vägde sig nyss och det visade sig att han väger 29 kg mer än mig..... O-M-G!?!?!?

Imorgon är det måndag och det känns jätteskumt och konstigt att inte behöva gå till skolan på flera veckor!?

 

                            
                             weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0