Strawberries

Idag vaknade jag halv åtta och kunde inte somna om, vad är det med mig???
Cyklade till stan till fem över halv elva och sen mötte jag upp Sara och Sabina. Vi gick in på Ica och köpte lite tuggummi, Extra köpte jag, men det smakade askonstigt eftersom att jag har tuggat Läkerol hur länge som helst så kändes det lite ovant, menmn.
Sen tog vi bussen till Borlänge där det var full fart såklart! Gick till "Par i Hjärter" tar Sabina did a tattoo (bilder sen!)! Första gången jag varit med när någon har tatuerat sig, ååååh gillar inte ljudet av maskinen alls - yschysch. Men det blev sjukt snyggt så det vare nog värt, fast Sabina gillar smärtan och ljudet av maskinen, tokfia...
Och när Sabina skulle betala skulle det vara kontater så då fick vi lov att gå till Tempo för att ta ut, trodde vi ja. Det var folk ööööverallt och kön var hur lång som helst. Så vi gick in till stan och tog istället, där var det inte lika mycket folk iallafall. Och sen gick vi tillbaka, och vi gick där igår å så nu kan man gå den där vägen och blunda känns det som, haha!

Sabina betalade han, och sen åkte vi buss hem och alla drog hemåt. Jag bytte om till bikini och smorde in mig bums, och nu har jag precis kommit in från 1 h 45 minuter i solen, eller sista 45 minuterna var det lite molnigt å, men det var bara skönt. Låg på magen och kollade på tv4-play i mobben och hade det mysigt! Och nu blir det en välbehövlig dusch, flugorna tyckte extra mycket om mig idag om ni förstår... Hehe.


Mycket ofräsch tjej som äter strawberries

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0