Städ+rensdag

Idag har jag och mor varit sååååååå duktiga och städar och rensat min och mammas garderob, och min egna garderob. Såg ut mer eller mindre som ett bombnedslag på båda ställerna... Men nu är det superfint och man får plats på med saker och sig själv!

Dock kom jag på efter halva jobbet var klart att jag skulle ta före bild, men det blev bara efterbilder men ni får tänka er hur det ser ut (bombnedslag):

 

            
             Dessa låg längst in och unders allting, värde ungefär 450:- känns bra att spendera på glass...
                         
                          Syns ju knappt men det är vikt och fint och bättre än förr!
                           
                           
                           Här kom man inte in förrut, duttiga vi ääär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0