SOMMARLOV!!!!

NU HAR JAG SOMMARLOV!!!!
Idag spelade vi brännboll, vårat lag vann med typ en poäng (yes!). Dock var det inte alla från våran klass, men nästan alla från b, men där vare bara 4 pers som var med haha. Så dom fick spela med oss ändå, men inte i vårat lag för där var det bara mp2are.

 

Och igår var det en jättemysig kväll! Dock fungerade grillen bajs tills vi tillsätte tändvätska, då funkade allt galant. Haha men då hade Andreas cyklat iväg i smyg och köpt, utan att någon sett honom. Och sen cyklade Elin, Lellah och Sanna och köpte dom med. Så nu har vi tändvätska så det räcker :))))).
Sen cyklade Lellah hem till sig och hämtade liten mini gitarr och högtalare. Asmyyyys! Sen kom det massor av studenter som firade, sen kom polisen men dom ville bara höra när Micke spelade haha. Och undrade vart det var fest men det visste vi inte så dom önskade oss en trevlig kväll, och vi tillbaka.
Vi drog oss hemåt vid halv elva då alla förbannade flygfän hade börjat vakna till liv. Somnade vid halv tolv och sen halvsov jag till ett då jag fick lov att byta täcke och sen vaknade jag 6 av att katten hoppade upp i sängen, och sen vaknade jag halv åtta då jag skulle upp. När jag valde kläder valde jag dock väldigt fel, jag tog en sån där tubtopp från ginatricot under, så mina boobies hoppade ur typ så fort jag sprang på brännbollen... Inte kul.
Nu ska jag fixa bilder från igår och sen ska hela familjen ut och äta sommarlovslunch, för jag har sommarlov!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0