Solning...

Efter jag hade ätit frukost och gått upp på rummet igen såg jag att solen lyste för fullt och det var fatiskt varmt ute! Så jag satte på mig bikinin, smörjde in mig och gick ut och la mig - i tio minuter, sen blev det molningt och jättekallt. Buhuuuu, jag som vill ligga i den stekheta solen och bli pepparkaka NU! Så att man är snygg och brun inför midsommar och P&L, men icke sa nicke, inte idag iallafall.
Men det ska inte regna på ett tag nu så solen kryper nog fram då och då, och då ska jag vara beredd!

Just nu sitter jag på mitt rum och fryser lite granna, dricker vatten och lyssnar på Kings of Leon. Väntar på att brorsan ska vakna (om sisådär två timmar eller nåt) så att vi kan spela Kinect!!!! Men jag får nog slå igång en film eller nåt för att få tiden att gå... Have a nice day you guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0