Saturday

Idag är det midsommardagen. Började med att jag vaknade vid nio och inte kan somna om, så jag gick upp och åt frukost med mor och far istället. Matade mina fiskar på fb en stund och sen drog bror+papi till båten och fixade, imorgon kör vi förhoppningsvis första turen för i år!!
Jag och mamma lekte husfruar och gjorde rent dynorna från båten, dom hade inte blivit rengjorda på ett tag om vi säger så...
Sen kom bror+papi och vi åkte till McDonald's för att äta lunch (såna där kuponger igen, ja - men dom tar slut nästa vecka så nu passar vi på!). Bicmac med plusmeny till the boys och qp cheese till the girls, men utan ost för min del. Ska hålla mig borta från mjölkprodukter ett tag, såg på The Doctors att det ska vara bra för huden att inte äta sånt. Vilket kan stämma eftersom att jag inte ätit ost, bröd och grejer på länge och just nu är min hud toppen (peppar peppar)!! Ett litet tips bara, för er som vill prova :). Nu när jag inte äter lika mycket kolhydrater (pasta, potatis, ris) så har den också blivit bättre, och drick mycket vatten! Och nu på sommarn är man ju osminkad typ hela tiden vilket också är brabrabra for your skin.
Sen handlade vi iallafall på Ica Maxi, vi köpte flintastek som pappa grillade till middag - nomnomnom! Efter det myste vi lite med Sommarkrysset i soffan och nu kollar vi på James Bond - Leva och låta dö, gammal goding säger dom, wellwell...
Juste! När boysen var borta med båten bokade vi en liten 'resa' till Gotland! Söndag till onsdag tror jag att vi ska vara borta, men ni märker när jag blir borta och inte bloggar (får inte säga när vi ska bort och sådär för mami, och det respekterar jag - vill ju inte att nån crazy person kommer hit och snor grejer från vårt hus och så).

Imorgon är det söndag och en tur med båten (om vädret tillåter) och sen är det måndag = TÄLTDAGS @ PEACE AND LOVE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0