Peace and Love is on!!

Vaknade åtta idag och kunde icke somna om, så jag fick upp och började fixa mig långsamt.
Vid halv tio cyklade jag ner till stan och där stod en liten Sara med tält, stol, sovsäck, liggunderlag och vanlig väska. Efter några minuter kom Sabina med detsamma. Men som tur var så kom det lite fler P&L-are som skulle åka med bussen så att vi inte såg ut som några retards - fast alla fattade nog vart vi skulle nånstans.
Anywaaaaaay, så gick vi av i 'centrum' och började gå mot campingen, men först hämtade vi ur våra armband. Dock fick man inte ha dom på vänster hand så nu sitter mitt där klockan sitter = inte snyggt. Men jag kan verkligen inte ha klockan på vänsterhanden så det får se ut som det gör nu, who cares haha?
Sen stod vi i kö i en evighet kändes som, i den stekande solen. Man såg massor som drack öl och cider, och jag skulle inte tackat nej till en cider eller två - drickaaaaaa....
Sen kom vi in på campingområdet och fick en tältplats där vi satte upp våra tält. Jag och Sara var inte ensamma om att köpa ett två-manna tält på Rusta om man säger så hehe, man såg såna tält vart man än tittade. Men vi klottrade lite fint på vårat så man såg vilket som var vårat :).
Sen gick vi till bussen och åkte till Falun, där jag och Sara shoppade lite på Gina Tricot - jag ett svart litet transparant linne, och Sara lite annat (ni får kika in på hennes blogg!).

Nu väntar jag på att tiden ska gå så att jag kan ta bussen till Sandra där hon bjuder på middag! Trevligttrevligt.


Packning och väntan på bussen imorse

Bara liiiite skakig.. Aja, P&L-armbandet iaf!

Började blöda näsblod, inte så kul men - Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0