Onsdag 15:e juni

Jag, Kasper och mamma var påväg till Friskis när jag och Kasper kollade på våra Friskiskort bara för att. Sen kom jag på att mina nycklar inte var nere så jag sprang upp till rummet för att hämta dom, och sen VIPS var mitt Friskiskort borta, som om nån osynlig liten jävel tagit det och lagt det på nåt bra ställe. Först blev jag bara så paff och skrattade lite liksom "Haha men jag hade ju det nyss??" men sen blev jag irriterad när jag inte hittade det... Men vi åkte ner ändå, fick låna en fejklapp av mamma när vi skulle gå in på passet hehe (Kasper gymmade). Och nu när jag inte har tränat sen i tisdags förra veckan så var det liiiiiiiite jobbigt, eller nej, det var AAASJOBBIGT!! Men det tyckte alla för alla var så röda och svettiga i nackarna. Men skönt var det!
Sen cyklade vi hem och jag och mamma började leta efter kortet på en gång, och sen ropar mamma "Här är det!". Jag går ut i hallen och där står mamma och pekar på sina gummistövlar....... Hahaha jomen där är det ju!

Sen upp i duschen och göra sig fräsch igen. Sen eta middag med hela familjen wok med turkisk yoghurt för min del, och ris till de andra. Sen åt vi efterrätt, jordgubbar med mjölk för min del och glass till de andra. Sen fick jag och Kasper nåt ryck och började spela Guitar Hero nere i vardagsrummet - wohooo!

Nu ska jag kolla på Into the wild, någon som har sett den? How is it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0