Morr

Inte så mycket blogging idag eftersom att datorn+facebook+spotify och allting fakkade ur, bara sådär. Så jag blev lite rädd där ett tag... Laddade ner Mozilla Firefox för att se om det gick bättre (hade Explorer innan) men näe ingen skillnad där inte. Sen avinstallerade jag maaaaaaaaassor med program som jag inte använde och nu funkar det ganska bra igen! Har inte startat spotify än dock, vet inte om jag vågar haha. Satt och lyssnade från mobilen ett tag, då är det kris.
Men idag har jag solat (måste börja sola ryggen nu hehehe), klippt till ett par shorts, nitat ett par shorts (haha) och kollat på halva Bröllopsfotografen som gick på teve nyss. Och nu sitter jag och kollar på Nationaldagsfirande, grattis Sverige!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin blogg ^^

Hoppas du haft en bra dag ~

2011-06-06 @ 19:12:48
URL: http://fridisi.blogg.se/
Postat av: Andrea

Vilken fin blogg du har! :)

2011-06-06 @ 19:39:12
URL: http://lillaandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0