Källarstädning

Idag har hela familjen städat ur källaren och rensat där nere, fyyyy satan vad mycket grejer det är/var där nere! Och typ ingenting var mitt förutom skidorna, som nu är skänkta till nån annan hoppas jag :).
Men jobbade ändå i typ 4 timmar och nånting... (har tiderna där nere så minns dom ej nu) - cash!!

Och ikväll ska vi utnyttja dessa kuponger igen! Dock ska vi sitta hemma och äta, papi+bror ska ha pizza från La Marina och jag+mami ska ha kycklingspett från Kalamata, det blir nog götti. Ooooch imorgon är det midsommar! Vid ett åker vi mot Bjurs och Dössberget där vi ska äta lunch (buffé mmmm!) och sen ska vi se på något midsommarfirande med midsommarstång hoppas jag, och sen hem och äta jordgubbar och dricka jordgubbsvin som mamma köpt hem till oss som är över 18 (bad 4 u brother!), och hoppas att det ska smaka!
Och innan dess måste vi ut och plocka blommor till min och mamis kransar, eller så gör vi det ikväll... Har inte bestämt än, men något säger mig att om vi gör det imorgon så kommer vi (mamma) bli jättestressade.. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0