It's raining...

Sitter här vid min bärbara dator och vi fick precis tillbaka strömmen, woho! Inte för att det spelar sån stor roll när man har en bärbar dator, men ändå - det blev så himlans mörkt.
Idag har jag och mami solat, det blev bara en timme på framsidan för sen skulle papi komma hem om en timme (japp han behöver inte vara på sjukhuset nå mer!!) så då fick Kasper klippa gräsmattan och jag och mor fixade lite inne, jag tog en dusch och tvättade håret osv, sköööööööönt. Är det bara jag som tycker att det blir varmare och varmare? Så det var skapligt skönt med regn nu, både för naturen och människorna.
Juste, mamma plockade rabarber idag från trädgården för att göra en rabarberpaj som papi tycker så mycket om. Och jag måste ju smaka för att då är det sommar i familjen Wedbergs hus!

 

                             
                              Varför gjorde jag inte detta för? Får bli nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0