Hard work work

Idag har jag hjälpt mami med lite pärmar och grejer, svårt att förklara men jag jobbade 4 och ½ timme, caaash! Samtidigt som jag jobbade så hann jag kolla på Alice i Underlandet och Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 (mest för att komma ihåg allting till del 2 kommer på bio).
Jag hade ju kopplat datorn till teven så att man kunde se filmen på teven, och sen efteråt lyssnade jag och bror på massa dunkadunka i dom bra högtalarna som är där nere, awesoooome! Jag ska lätt sitta där nere nästa gång jag ska peppa hehehe.

                             
                              Syns inte alls, men det är datorns skärm i teven iallafall!

Och nu har jag precis smällt i mig lite pizza som duttia papi gjort, gottgottgott! Ska se om det går nåt bra på tv nu eller om jag ska slå på ännu en film... Hm, det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0