Grab somebody sexy and tell 'em - hey, give me everything tonight!

Idag vaknade jag klockan nio av att solen sken in i rummet och att nacken var sådär lagomt blöt... hm. Men det var längesen nu så jag gick upp och åt frukost på en gång. Papi var borta, mamma och brorsan sov så det var bara jag och katten vid frukostbordet, mysigt.
Sen matade jag mina fiskar (råkade skriva katter först hahaha) på fb och vips så blev det molnigt och kallt. Så sov-t-shirten blev en tjocktröja och trosorna blev till ett par mysbrallisr.

Efter några timmar vaknade brur och vi gick ner och gibbade, vi äger!! Sen blev jag asashungrig och gjorde pastasallad till hela familjen och nu sitter jag här och väntar på att mami ska bli klar där nere så att vi kan åka till Rusta och lite andra affärer för att köpa saker till P&L (6 dagar kvar!). Och ikväll ska vi keka på Banken där vi har såna där två-för-en-kuponger som vi vill göra slut - nomnomnom.


(Jag tuggar på bilden, var dock inte meningen att det skulle se så muppigt ut på stillbild) Jag har tuggummi som jag fick NÄR JAG JOBBADE PÅ IDOL 2011.

Kommentarer
Postat av: bina

hah sööt bild!! men vaddå hade du inga trosor på dig bror ;)))

2011-06-22 @ 23:00:42
Postat av: bim

;)))))))) you'll never know!

2011-06-23 @ 18:21:55
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0