Give me everything tonight.

Nu har jag börjat fått såna där engelska kommentarer igen, fick en som löd: I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!
Okey you guys, I got one question for you - how did you find my blog?????
Fast dom kommenterar bara gamla inlägg så det kommer väl ett svar om några månader haha...

Idag är jag som sagt ledig. Vaknade tio av att mitt hår och nacke var alldeles blött av svett.. Och en mamma som kom in och sa lite försiktigt "Men Bim, börjar inte du tio?", jag bah "Neej jag är ledig!".
Nu har jag precis ätit sallad med mora mi som vi gjorde alldeles själva av det som fanns i frysen, den blev faktiskt god. Finns ju inget godare än att äta kall (sallad) mat när det är såhär varmt, och en dryck med massor av isbitar i!
Nu vill jag att klockan ska bli 17.00 så att man får lov att göra någonting. Men näe, det är ett par timmar kvar så jag slår på Kyle XY istället. C ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0