Gävle

Innan vi åkte till Ikea stannade vi till på MediaMarkt och köpte ett................ Kinect till Xbox 360!!! Så nu har jag och brorsan bränt (brännt?) lite fett, satan vad drygt vissa grejer var haha! Men nu har vi tagit en paus för mami och papi skulle se på film där, men det var bara skönt tyckte jag hehe....

Sen åkte vi till Ikea då, vi åkte lite sent hemifrån så det vi åt lunch på en gång. Det är ju gaaaaanska mycket folk där typ all the time så vi fick stå i kö ett tag så vi blev hungriga. Jag och pappa åt kotlettrad som vanligt, nomnom. Och Kasper åt mos och typ 25098935 köttbullar, och mamma tog en ceasarsallad.

Sen gick vi runt (träffade på våra gamla grannar från Kniva och det fick mig att längta tillbaka lite, hmm) och tittade och hittade lite grejer, visar bilder snart. Har varit lite dåligt med bilder så nu ska ni få bilder på ALLT jag fick idag, både från Ikea och Valbo - de ni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0