Fyfaaarao vad varmt det är!

När jag och Sara låg och solade idag trodde vi att vi skulle smälta till små pölar av svet... Det var/är så sjukt varmt ute så att det nästan är för varmt. Vi fick gå till vattnet och svalka oss två gånger (vi badade inte ISKALLT, utan vi skvätte lite på oss bara). Vi solade i 2 och en halvtimme och jag blev snäppet brunare, askalas! Vi undrade lite om vi inte hade förflyttat oss utomlands också, när det var så sjukt varmt. Ooooch en spindel kröp över mig, iiih! Skrek som en liten tjej (vilket jag är, men ändå) haha... Och som grädde på moset har jag fått två nya blåsor av mina nya ballerina, tack mina nya ballerina!

Nu har jag precis klivit ur duschen så nu känner jag mig fräsch och hel igen. Håret ska torka, smink ska sättas på (haha) och ska välja vilka kläder som åker på. Hm, shorts får det bli iallafall!
Vet att det har varit lite uselt med bilder nu men idag ska jag ju ta kort på artiserna på RixFm-festivalen så då kommer ni få massor med bilder, bra va?

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0