Fuck

Imorse klockan kvart över sju slog ett bilalarm igång precis utanför vårat hus. Hela familjen vaknade på en gång men alla låg kvar eftersom att vi trodde att det skulle sluta efter ett par minuter.
Halv åtta ringer pappa ägaren och kvart i kommer sonen och åker iväg med bilen. Det där jäkla tjutet höll på i en halvtimme alltså!!! Ååååh, världens hemskaste ljud var det också.. Åh!
Trodde itne jag skulle kunna somna om sen men det kunde jag som tur var. Vaknade vid tio sen och åt frukost. Klädde på mig och sen gick jag ut i trädgården och rensade ogräs i en timme och tio minuter, cashflow!
Men nu blev det tråkigt väder så nu sitter jag inne och ser på The Hills. Imorgon är det fredag och RixFm-festival everybodyyyy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0