Första sommarlovsdagen - so far

Till frukost åt jag Special K red berries med kall mjölk och svenska jordgubbar. Sen gick jag ut och solade i två timmar (en timme på mage och en timme på rygg). Men sen blev jag så sjuuukt rastlös att jag inte kunde ligga still så nu sitter jag här istället haha...
Pappa åkte in till sjukhuset igår, han trodde att han hade fått såna där proppar i lungorna igen - och mycket riktigt, så var det. Så han ska ligga inne där hela helgen, stackars papi. ♥ Så idag ska vi åka dit och hälsa på honom, komma dit med lite saker som han inte fick med sig osv.

           
            Pantern var lite trött imorse
           
            Brännan just nu, I'm working on it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0