Chinese food

Jag och brorsan åt precis kinesmat från China Thai, nomnomnom! Varken mamma eller pappa är hemma så vi fick pengar till att köpa mat, och då fick det bli kinesmat!

Idag när vi åkte till papi åkte vi igenom stan (vilket jag inte visste så jag hade på mig slappaste shortsen, linne, bikini under, uppsatt otvättat hår och osminkad...) och såg på alla studenterna och deras fräna bilar!! Man kände igen några ansikten men vi sa bara grattis till en, som hela familjen känner. Tyckte verkligen synd om alla killar som hade kostym och grejer i denna hetta, uschusch. Flera stycken var röda i ansiktet haha... Lätt för tjejerna som bara behöver en snygg och luftig klänning för att se snygga ut.
Meeeeen sen kom vi till pappa, svettiga och snygga (bara uppför till sjukhuset). Sen cyklade jag och brur hem och mamma tog bilen och det var såååå skönt att cykla nerför och fort och känna vinden i håret, mhm!

Nu ska jag ta en kall dusch och sedan slå på nån bra film. Grattis till alla studenter!!

          
Cool chey som sitter med solbrillor inomhus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0