Celebration time, come on!

Efter skolan cyklade jag förbi Ica och köpte med mig chips faktiskt!!! För att fira att det är helg och för att det är en vecka kvar till sommarlov, så ja, jag förtjänade lite chips.
Idag på foton blev det lite ledsamt... Våran lärare kom in och pratade om att han har varit ledsen de senaste fem veckorna/månaderna. Först blev han sparkad, nu ville hans fru skilja sig (bara sådär) och hans pappa åkte nyligen in på akuten med nån knut i magen som visade sig vara cancer. Så där satt Martin och pratade om allt det där, man hörde hur rösten skar sig och hans ögon blev blanka. Ingen av oss visste vad vi skulle göra så alla bara satt där... Jag vill bara säga till alla "Okej alla ger Martin en kram nu!", men ingenting ville komma fram liksom... Usch, stackars Martinponken.
Sen framkallade jag och Emma våra mellanformatbilder men bara en blev lyckad, så vi gjorde bara en. Hehe.
Sen på lunchen gick gänget (utom Sandra som var duktig och gjorde prov) till Ica Maxi och åt. Jag köpte en sumo (!!!) sushi och det var huuuuuuuuuuuur gott som helst. Fast det är ju alltid sushi hihi.
Sedan gick vi tillbaka och jag hämtade mina bilder som jag hade lämnat in på foton och sen cyklade jag hem.

Nu ska långhelgen firas med chips och The Hills!

                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0