Baksmällan del II

Mötte upp Sabina på stan ungefär kvart i fyra, och vi gick till Clas Ohlsson och kollade på band/cdspelare till Sabina till P&L. Hittade en assöt blå liten sak, men den fick vänta ett tag.
Sen gick vi tillbaka till Ica och mötte Elin som vi gick en tur på stan med - vi han se två 'kändisbloggare' från Falun = Fanny Staaf och Molly Rustas - wow!
Sen gick vi till Meastro där Sabina och Elin åt, jag var inte alls hungrig men en brödbit med sås fick jag i mig. Sedan gick vi ut och hämtade biljetterna och sen drog vi till Ica och köpte biosnacks, blev Pringels för mig (var så sjukt sugen ju!!).
I biosalongen (som förövrigt var den minsta jag sett, 40 platser bara hihi) slog vi oss ner och sen började filmen. Den var väl rätt så rolig och skön, men jag tror Elin och Sabina tyckte om den mer, haha man hörde deras skratt och fnitt oftare än jag skrattade iallafall!

Och nu när jag kom hem bröt jag en nagel... REJÄLT också, åååh fuckingskitarsel. Jag som skulle ha fina naglar på midsommar och P&L :(. Kolla bara:

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina naglar på peace and love? haha good luck with that!

2011-06-22 @ 17:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0