35+ i solen

Klockan är kvart över nio och solen skiner för fullt och enligt min termometer är det 35+ i solen, fyfarao vad skönt!!
Idag vaknade jag tio över åtta och kunde inte somna om av nån anledning? Somnade ju ändå vid tolv igår och då brukar jag kunna sova längre... Hm..
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli efter 11 så jag kan få möta upp Sara i Kålgårn där vi ska sola ett par timmar, gött mos! Sen drar vi hem (Sara till sig och jag till mig) och duschar och fixar sig inför kvällen. Och vid fem-tiden ska jag ner till stan och möta upp Sandra och hennes syster (och maybe Elin?). Vi ska såklart stå längst fram på RixFm-festivalen med våra kameror, that's kinda our thing. Har gjort det så länge jag kan minnas iallafall, hehe. 
Och efter festivalen äre väl dags och gå runt och checka läget lite hur det ser ut där nere, har inte varit där än. Hoppas på en väldigt trevlig kväll iallafall! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0