Whatta...?


Aaah, hatar att mina ögonbryn blir så olika efter jag sovit haha :( Och lite tufft att jag syns i iPhonen å!

Varför jag är sur/ledsen på min phonie är att när jag vaknade imorse vid sju, var den helt död. Alltså verkligen död, kunde inte klicka på nån knapp (det finns ju bara två men ändå...). Sätter i laddare och då kommer batteriet upp och det är endast en röd liten tunn strimma på batteriet. Men det kan inte vara så, eftersom att igår när jag la mig hade jag 90% batteri... Cp tänkte jag. Men sen när den vaknade till liv så blev det som vanligt när man laddar den, och då hade den mycket riktigt 90% batteri. Men sen börjar den att spöka ännu mer, den stängs av och sätts på, stängs av och sätts på. Och det där ljudet som kommer när den laddas är ju inte det trevligaste att somna till så då sätter jag den på ljudlöst. Nääe då vibrerar den ASHÖGT två gånger istället för det där jäkla ljudet... 
Men nu har jag stängt av den ett tag för att se om den fungerar sen, KOM IGEN NU BEBIS!! Läste om det på internet att det kunde bli så om man jailbraikar den (man installerar nånting som gör att man kan ladda ner alla appar gratis = olagligt) men det har jag då inte gjort. Har inte gjort nånting alls för att den skulle kunna bli knäpp. Menmen, antagligen måste jag gjort nånting med den.
Någon som har nåt tips på hur den ska fungera riktigt eller varför den kunnat bli så som den är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0