Two can keep a secret, if one of them is dead.

Vaknade halv tio och gick ner och åt frukost, eller ja, det fanns inte så mycket eftersom att vi åker bort snart och då känns det lite onödigt att köpa massa nytt. Såg ett avsnitt av Pretty little liars och sen gick jag ut och solade, wohoo! Blev äntligen lite brunare på baksidan av kroppen.

Nu sitter jag och kollar på Pll som blir mer spännande och spännande för varje avsnitt, vilket gör att man måste typ kolla hela tiden haha! Men kvart över två ska jag möta Sabi på stan och sen kommer Elin och då ska vi göra stan osäker!!! Närå, men ta en fika eller nåt, gud va längesen det var jag fikade? Men det är väl bara positivt I suppose. Sen sticker Elin hem (av nån anledning, varför då? :( ) och jag och Sabi drar till Kålgårn där det blir en liten 'klassfest' eller nåt haha, mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0