Skön dag på sjön

Hejsan bloggen!
Idag har det varit dåligt med uppdatering som ni kanske märkt. Men vid tio när jag vaknade kom mamma in och sa "Vi åker om en kvart!" hmm.. Men jag klarade att klä på mig, packa lite och äta frukost på den tiden, dutti jag eeee.
Sen åkte vi till båten och åkte ut till sommarstugan, och då började det komma in massor med moln och dom hängde kvar typ hela dagen... Eller ja, solen tittade fram lite ibland men den var väldigt blyg där ett tag. Men sen vid sex-tiden då kom den!! Så när grabbarna fixade middag så satt jag och mamma och stekte lite, tror inte den tog så mycket då, men ändå - soool! AND HOW COULD I FORGETT, jag tog mitt första dopp för i år idag!!! Liiite kallt var det eftersom att jag inte var speciellt varm när jag hoppade i, men sen låg jag på en madrass och flöt ett tag så då blev det skönt.
Sen gick solen ner så vi fick skugga vid våran brygga och då packade vi in allt och sen åkte vi hemåt. Och nu sitter alla hemma, och det var ingenting bra på tv så just nu kollar jag på fotboll Sverige-Usa och Sverige leder med 2-0 wohooo!!

Imorgon ska vädret bli fint (fast lite molnigt) och då ska jag nog steka med mora mi, båda två känner sig jättebleka för att redan vara juli (vi brukar vara dom som blir bruna på två dagar på Tjuvön(sommarstugan) liksom..). Vill vara lite brun innan vi drar till Visby också, men annars får man väl fuska lite hehe. Nejdå, vädret blir säkert kalas där med så man får lite färg! Okej Bim vi har hört att du vill vara brun nu... Haha, jaja jag har inget mer att säga ändå. Pussochkramochgodnatt!


weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0