She's all laid up in bed with a broken heart

Idag när jag vaknade var det jättefint ute och solen sken så skönt, så jag och mami låg där ute i en timme ungefär. Sen åkte vi ner till The Phonehouse där Fredrik tog min bebis och lämnade in på lagning... 2-3 veckor utan den... Och han hade aldrit varit med om nåt liknande, så jag kanske får en ny bäbis. Haha hur många har haft tre olika iPhone 4 på en och samma sommar, vavavaaaa? Jo - MEEEE!

Sen åkte vi hem och åt lunch, och nu har jag dammsugit nedervåningen och nu ska jag titta på lite avsnitt av Gossip Girl och sen börja packa kanske? Dansbandsveckan here I come! Juste, damn it måste ju ladda ner massa musik eftersom att jag inte kan ha spotify i denna - FML! Och det gick ju inte, FML#2!!! :(


Småsur chey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0