Sandras första krogrunda + Harry Potter

Hejhejhej! Mycket dålig blogging av mig, men det händer typ ingenting. Förutom igår för då fyllde våran kära Sandra 18 år!! Så nu är alla i the gang (förutom killarna då) 18.

Kvart över fem igår tog jag bussen till Sabina. Vi blåste upp ballonger och slog in presenter och sådär. Sen gick vi till Sandras place. Vi skulle överraska henne men såklart såg hon oss från sitt fönster... Damn!
Sen fixade vi tacos och åt den, och Sandra hade bakat sååååå god kladdkaka och fixat en förpackning till den helt själv och sådär, som det stod Ekströms på...?
Sen chillade vi i soffan med musik, dricka och nåt spel som Sabina hittade på. 22.25 åkte vi buss in till stan och chillade lite vid ån ett tag innan vi drog till Rådis. Där beställde Sandra sin första dricka!! Dock var det vi som betalade den så jag vet inte om hon fick visa sitt leg ändå? Aja, hon köpte en till lite senare och då måste hon ju fått visa det!
Sabinas kille och Sandras kille var där (inte deras riktiga, yet hehe). Sen när vi satte oss fick vi några trevliga killar som grannar som vi började prata med. Dom gillade mina naglar och bah "är dom riktiga? dom där skulle man vilja ha på ryggen" så fick jag klia dom på armarna och en på ryggen så att dom fick känna på dom, haha killar...
Sen när vi skulle hem hade Sabina och Sandra missat den sista bussen som gick, så dom fick gå hem. Tror killarna också bodde ditåt så att dom fick sällskap? Mer vet jag inte eftersom att jag hade min cykel vid rådis och cyklade hem. Somnade vid tre-halv fyra, aaaaallting snurrade när jag skulle sova - usch inte kul...
Och idag vaknade jag vid nio och har haft asont i magen till och från hela dagen, bakis och nåt annat måste det vara...
Klockan sex ikväll är det Harry Potter-tajm för mig och Sabina AAAH!!!!


Sabina var så snygg när vi gick till Sandra!

Käääääääk

Happy happy girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0