Rensa rensa lite ogräääääs

Idag är jag nästan fullt frisk!! Har bara lite halsont och täppt i näsan, men vad är nässpray och halstabletter annars till för liksom?
Så idag har jobbat, rensat ogräs. Det blev några timmar, och sista biten satt jag ute på vår trottoar och rensade, det tyckte jag var modigt gjort av mig när jag såg sådär snygg ut ni vet (not). Som tur var så gick det inte förbi sååå många killar/tjejer i min ålder hehe. 

Och imorgon ska vädret bli awesome så då åker vi ut med båten till våran sommarstuga och myser lite! Dock kan vi inte sova där för papi ska bort imorgonbitti... Men jag planerar att ta årets första dopp imorgon iallafall, neeej jag har inte badat än... Fy skäms, men jag är alltid sen med sånt... Damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0