Paul

Kul rubrik va? Haha, men det var en film som jag och Sabina såg hos henne, assöt och rolig film - see it!!
Iallafall så mötte jag upp Sabina i det heta vädret, vi gick in till Ica och svalkade oss och hon köpte frukost + cheezeballs, och jag köpte ostbågar (hur kan man inte bli sugen när man ser 'Ostbogar vs. ostkrokar' överallt liksom? Damn you facebook..). Sen satt vi på den varma, ack så varma bussen hem til Sabis place, där hon bytte om och sen gav vi oss av till pizzerian och köpte pizza. Det var ju inte svalare där inne direkt, menmen, sen kom vi till slut hem och vi drack vatten med massa massa isbitar!
Sen åt vi pizza och kollade på 'Paul', sen efter den var klar såg vi att 'Harry Potter och Hemligheternas kammare' var på tv, så då tittade vi lite på den också.
Sen blev klockan åka-hem-med-bussen-dags och när jag kom ner på stan, till Rådis där jag har min cykel, var det full rulle! Iiih, fick mig att längta till nästa fredag då våran sista syster i gänget blir 18 år!!

Nu ska jag kolla på lite Pretty little liars och sen avgå till sleepmode. Imorgon är det klassfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0