Men när du strippar och klär av dig är det samma grej

Haha nu går det upp och ner, som Sandra sa så är det som på Mysteriet på Greveholm : Nu är det bra! Nu är det dåligt... Nu är det bra!
Vi gick in på The Phonehouse där Fredrik återställde min mobil, och nu har den inte lagt av en gång - KOM IGEN NU DÅ BEJBI!!!! *peppar peppar*

Vi hittade ett par gympadojjor till både mig och bror, ett bar 'mjuka' jeansleggings eftersom att mina har fler hål än ett durkslag nu (tog lite tid innan jag kom på nåt med mycket hål haha). Och sen shoppade vi loss lite på apoteket och grejer.
Och klockan sex ska jag och mamma iväg till Friskis på första gången på huuuur länge som helst känns det som. Måste varit nån gång precis efter skolavslutningen tror jag. Wellwell, here we go again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0