Måndag 18:e juli


Nämen hejsan, är du är igen?

Som ni ser så är jag lite gladare denna gång! Vi var nämligen inne på Telia, och då sa Teliapojken att vi var tvunga att lämna in den... Men sen tog han ut simkortet och satte in det igen och nu har den inte stängt av sig en enda gång, hoppashoppashoppas att den inte vill bråka nå mer nu. För att om jag blir tvungen att lämna in den skulle det ta typ 10 arbetsdagar och det känns ju inte helt okej, vill ju ha med den till Dansbandsveckan för att lyssna på music och take some pictures...
Förresten så åkte jag och mamit till Ica Maxi idag, trodde att jag skulle få se min Elin men icke sa nicke... Elin, hade du slutat jobba vid 3-4? :(

Kommentarer
Postat av: ema

ska du på dansbandsveckan? :):) med vilka? :D

2011-07-18 @ 22:49:41
URL: http://emasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0