@ Malung/Lima/Torgås

Hejsan! Tänkte skriva ett hejdå-inlägg igår men så blev det icke, blev lite stressad på morgonen och packade klart allting och tittade på PLL osv. Och vips så blev klockan dags att gå till bussen.
Och FML nr 1 så går axelbandet på väskan av efter typ 1 minut, och FML nr 2 så hade jag tagit fel headset till mobilen så jag roade mig med sms, chips och tidningar. Men det gick ganska fort att åka faktiskt, mysig väg!
Nu sitter jag hemma hos Sabina och väntar på att hon ska komma hem från jobbet, hon slutar nu. Dutti tjej som jobbar såååå hårt!! Sen ska vi fräscha till oss lite innan vi drar till tjejerna och sen är det dags för Malung och Dansbandsveckan, wohoo!
Hahahaha skönaste bilden på oss :-)))

Kommentarer
Postat av: bina

fulaste* bilden på oss

2011-07-22 @ 15:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0