Länge leve du min vän, du som alltid följt mig hem.

Idag fick jag lov att stanna hemma. Igår kväll fakkade min mage ur och jag orkade knappt gå, så när jag-camilla-rebecka kom hem från Maskinen och lite The Strokes la jag mig utanför tältet och somnade tror jag haha? För när jag vaknade igen hade dom gått och Sara och Frida hade kommit istället.
Jag packade ihop alla mina grejer och gick ut utanför campingen och väntade på mami. En kille gick förbi och as "Eru bäng?" jag bah "Jaa!" haha, why not?
Sen hittade mamma mig till slut (det går knappt att ringa eller smsa där, så man får leta efter varandra istället) och vi gick iväg och mötte upp pappa som kom med bilen, och sen åkte vi hem - fysatan vad skönt!

Tänkte skriva om dagen igår men jag blandar ihop alla dagar med varandra, eftersom att dom ser ganska likadana ut... Men vi såg iallafall The Sounds (som var förjävla bra!! Ska börja lyssna på dom nuuuu), Maskinen (kom lite sent men hann se/höra "Alla som inte dansar är våldtäktsmän" iallafall, öööös!) och sen när vi gick tillbaka såg vi lite The Strokes. Och om jag skulle varit på P&L idag hade jag bara kollat på Rebecka & Fiona, känns lite surt men jag mår fortfarande illa och jag vet inte riktigt vad som är fel... Men kroppen säger väl ifrån och vill ta det lugnt nu, hehe.

Men om jag orkar tänkte jag ladda upp bilder från veckan idag, annars får det bli imorgon. Det blev inte så många som jag trodde (tror jag) men några lär jag ju bjuda er på ändå!


Låten som The Sounds inledde med, awesoome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0