Jettegoett!

Kollar på Tinas sommarkök (därav 'jettegoett') medan jag packar lite smått, imorgon 13.47 går bussen från Falun till Borlänge, och sen byter jag buss till den som ska ta mig heeeela vägen till Sabinas place i Malun/Lima/Torgås! Känns inte riiiiktigt lika kul att åka dit utan Sandra, men har man andra planer så har man.

Resan tar 3 timmar och lite till, och jag kan inte ladda över ny musik i mobilen AAAH!! Får köpa med mig massa tidningar och så, böcker kan jag inte läsa på bussar/tåg men tidningar går bra.. hm? Men dom innehåller ju lite bilder och sådär också. Ingen å prata med har jag heller, men ni som inte har nåt för er får jättegärna slänga iväg ett eller två sms! Skulle uppskattas mycket :-). Kommer tillbaka på söndag igen!

Kommentarer
Postat av: bina

Haha låter som du ska åka över hela Sverige..

2011-07-20 @ 21:11:30
Postat av: s

Haha bim... den där resan är NOTHING nu när jag åkt den miljoner gånger i mitt liv :)

2011-07-20 @ 21:31:06
URL: http://sfbilare.blogg.se/
Postat av: bim

haha ifs så åker jag 6-7 timmar till Göteborg varje år, och det är långt!! haha men utan bra musik och grejer går ju tiden assakta :(

2011-07-21 @ 10:51:28
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0