Fredag 8:e juli

Öööööööööh har inge gjort så mycket idag hitills. Solat lite (sjukt varmt ute!! typ dör) och fixat lunch. Och sitter jag inne med fläkten och kollar på Pretty little liars. Sedan ska jag pallra mig ner mot stan för att möta upp Sabina, sen åker vi hem till henne å äter pizza och myser lite granna - längesedan jag hade tjejmys! Elin skulle hängt på men jobbar man, så jobbar man...

Förresten så har jag snebena idag som jag inte har haft på typ 49824892894 år känns det som. Men jag ville ha en inbakad fläta i luggen så då fick det bli snebena, tack mami för fläten btw! Och nej ni får ingen bild, för den syns knappt i mitt mörka hår. Men tänk er den framför er istället, det är min order från mig till er, hehe. Närå, men nu babblar jag på bara för att. Ha en bra dag annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0