Deadmau5 + Veronica Maggio + damn...

Igår åkte jag in till P&L vid halv två nånting. Sen chillade jag, Sara, Frida och Nina vid vårat tält och sen begav vi oss mot Veronica Maggio och fyyyyfaaan vad bra det var!!! Och så sjukt mycket folk också. Och jag och Sara som inte är speciellt långa såg bara massa ryggar och huvuden haha... Det kom fram några killar och bah "Suger att vara kort va?" och sen ställde dom sig framför oss och en hoppade upp på en annans axlar... Thank's alot liksom!
Sen blev det lite för varmt så vi drog tillbaka och då hade Sabina kommit - wihoo! Då köptes det mat och groggvirke och sen började vi att dricka och tagga med Deadmau5 låtar och sen gick vi ett varv runt campingen och stannade vid lite Lugnet-samboys och chillade där ett tag, inte så nyktert gäng om man säger så haha. Therése och Ylva roade sig med att göra lite handvolter och flickisar(?). Jag filmade med kameran men vet inte om det blev så bra än, men det återstår att se!
Sen var det dags att dra sig mot Deadmau5 tror jag? Tiden går så jäkla fort när man har kul alltså! Eller neej vi gick ett varv till (fast det var innan samboysen men orkar inte skriva om haha, tror inte att ni bryr er så jättemycket heller ;) ) och då kom det fram en dude med massa Pringelskepsar som vi ville ha. Men vi fick dom bara om vi var med på kort som dom ska ladda upp på deras fb-sida (haha måste kolla där btw!). Vettefan hur det blev men vi fick varsin keps iallafall! SEN gick vi till Deadmau5 och shitpomfritt vad bra det var!! Filmade introt där också, men har inte hunnit kolla på det än... Sen efter typ 4-5e låten gick jag, Rebecka och Camilla ut och kollade på ett band som Rebecka ville se på, ganska bra faktiskt! Sen fick vi en gratis pizzabit men det mättande inte så mycket så då köpte Camilla+jag en till bit och sen gick vi till bron så att man kunde se och lyssna på Deadmau5 igen. Camilla och Rebecka åkte hem med nåns far, och jag väntade på mami och papi som kom efter ett tag. Vi tog sen nattbussen hem och när jag kliver av bussen och har sett bussen åkt iväg inser jag att jag tappat min mobil på bussen... Jag typ dör, skriker och grinar på samma gång medan mamma ringer till mobilen, dalatrafik och allting - men inget svar... Vi ringde hela morgonen också men ingen har hittat nåt eller så. Så det sög ju getballe.
Så nu har vi varit och fixat ett nytt simkort till mig, men har kvar samma nummer så nu är mitt som var i iPhonen spärrat. Dock sitter jag med min plutt Sony Ericsson... Men vi ska se vad försäkringen säger och om nån kanske lämnar in min mobil, men det återstår att se. Ska ha denna tills festivalen är slut iallafall tänkte jag. Men jag kommer ju vara jättemobbad för vårat crew är ju typ iPhone-crewet :(...


Kommentarer
Postat av: Jessica

hemskt med mobilen!! jag vet hur du känner... :)

Men hoppas någon är snäll och lämnar tillbaka den om någon elaking har tagit den!!

2011-07-02 @ 16:38:17
URL: http://jerkanperkan.blogg.se/
Postat av: bim

jaaa usch vad jag mår dåligt :(

hmm jag hoppas på det också, men tror inte det.. damn!!

2011-07-02 @ 18:11:46
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0