Dansbandsveckan 2011


Axelbandet/remmen (?) gick ju sönder på min väska, så det var ganska skönt å åke buss så att man slapp bära'n.

Första-kvällen-skål! (och en sur Sofia hehe...)

Fridas söta skylt som var inne på toaletten

Sittin on da tojlett (obligatorisk bilden!)

B & B

Fina flickor i väntan på bussen


Inne at da ÖLTÄLT!!


'Big fat bass' i bilen!

Dagen efter lekte vi lite med tusch+bläckpenna = tattoos

Inte världens snyggaste då men whattevvah

pre-party @ obbar

Sen såg vi Björn (klasskamrat) och hans lillbror, dom hade med sig Bosse (booze+juice)!

Fyverkerier vid Orrskogen!

Idag - Lima Handel, tjohoo!

Pizza


Tågsnacks

När jag kom hem möttes jag av min bebiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0